Dramaskole Katalog

Velkommen til skoleår 2024 / 2025

Udforsk vores hold.

Tilmelding foregår via knappen nedenfor. Sæson 2024 / 2025 går fra uge 34 til uge 22.

Hold 1 Bilde

Hold 1

Tidsrum: Tirsdag kl. 15:00 - 16:00

Alder: 7 til 8 år

Klassetrin: 1 til og med 2 klasse

Underviser: Silvia Rasmussen

Beskrivelse: På dette hold, lærer eleverne om teater gennem leg. Vi øver os sammen i, at blive trygge på en scene, snakke højt og tydeligt. Vi undersøger hvordan og hvad man kan bruge sin krop og stemme på en scene.

Hold 2 Bilde

Hold 2

Tidsrum: Tirsdag kl. 16:00 - 17:30

Alder: 8 til 11 år

Klassetrin: 2 til og med 5 klasse

Underviser: Silvia Rasmussen

Beskrivelse: På dette hold, arbejder vi på, at styrke elevernes kreativitet, indlevelse og selvtillid. Igennem leg og impro øvelser, lærer eleven, at skabe karakterer og små scener ved hjælp af kropssprog, følelser og stemmebrug.

Hold 3

Tidsrum: Tirsdag kl. 17:30 - 19:30

Alder: 12 til 18 år

Klassetrin: 6. klasse og opefter

Underviser: August Christensen og Ronnie Jeppesen

Beskrivelse: Dette hold fokuserer på at videreudvikle basale improvisationsøvelser, hvor vi går dybden med bl.a. fysisk teater. Eleven lærer hvordan man kan udfolde sig kreativt på scenen, med støtte og hjælp fra os.

Hold 4 Bilde

Hold 4

Tidsrum: Torsdag kl. 16:00 - 17:30

Alder: 8 til 11 år

Klassetrin: 2 til og med 5 klasse

Underviser: Albert Harson og Silvia Rasmussen

Beskrivelse: På dette hold fokuserer vi på at lave en masse drama lege og give plads til at fejle. Undervisningen tager udgangspunkt i improvisationslege med fokus på krop, stemme og følelser.

Hold 5 Bilde

Hold 5

Tidsrum: Torsdag kl. 17:30 - 19:30

Alder: 12 til 18 år

Klassetrin: 6. klasse og opefter

Underviser: Ronnie Jeppesen

Beskrivelse: Holdet er for dem der synes det er sjovt at lave en masse improvisationslege, men samtidig også gerne vil kigge på tekstarbejde. Vi fokusere på at udvikle elevernes kreativitet igennem improlege og dramaøvelser.